zondag 4 december 2011

Project life update.....

Net een heel blog geschreven is ie ineens weg.... Balen maar ja begin maar weer braaf opnieuw.
Gisteren heb ik het papier voor Project life op maat gesneden. Ik heb papier van Simple Stories maar ik ga ook ander papier gebruiken wat ik nog heb liggen.
Als ik mijn album op ga halen dat ik bij de Scrapbookwinkel besteld heb kijk ik meteen voor hoezen. Ik ga de hoezen van We are memory keerpers gebruiken. Verschillende modellen zodat ik liggende en staande foto's kan gebuiken.

Een paar weken geleden heb ik met een paar vriendinnen bedacht om de basisschool carriere van onze kinderen te gaan 'scrappen'. We werden door het leuke papier van Simple stories op het idee gebracht.
Fleur zit nu in groep 3 dus de kleuterjaren worden niet zo uitgebreid omdat ik natuurlijk niet alles meer weet. Het is de bedoeling dat werkjes, rapporten leuke foto's maar ook onze vakanties en uitstapjes erin komen zodat ze aan het eind een leuk overzicht van hun kinderjaren hebben.


Fleur is een heel creatief kind en is de hele dag aan het tekenen en kleuren. Haar tekeningen zijn heel gedetaileerd en ik moet er vaak om lachen. Als de prinsessen een bril op hebben ben ik het, en laatst zag ik er een met allemaal krassen erdoor. He waarom heeft ze dat nou gedaan dacht ik. Maar toen zag ik het. De prinses stond onder de douche! Met hakjes aan......

Verder las is vanochtend op het blog van Michelle Wooderson dat een agenda heel belangrijk voor haar gaat worden het komende jaar. Laat ik dat nou zelf ook bedacht hebben. Ik heb een leuke Flair agenda gekocht en het is de bedoeling dat ik die overal mee naar toe neem. En als de kinderen dan leuke uitspraken doen dat ik het dan ook meteen opschrijf en niet denk van, o dat onthoud ik wel, want dat is natuurlijk niet zo.
Verder komen er ook nog twee tijdschriftenbakken in de huiskamer 1 voor de kinderen waarin ze hun schooldingen kunnen stoppen en 1 voor de project life memorabilia.....
Ik ga nu Americo cupcakejes bakken uit het boek van Rudolph voor het sinterklaasfeest bij mijn vader.
Fijne zondag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. wat leuk zeg om op die manier de schoolcarriere te scrappen! Je begin ziet er goed uit! Dat wordt een prachtige herinnering voor de kids later!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk idee zeg!!! Ziet er al helemaal super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om zulke schoolalbums te maken. Die onthoud ik even voor over een paar jaar ;-)

    BeantwoordenVerwijderen