zaterdag 19 november 2011

Project Life en Sneaks

Allereerst de sneaks voor het Round Robin project deze keer voor Anoeska.

Ik hoorde van Schone vrouw dat het volgende boekje dat mijn kant op komt fantastisch is dus kom maar op!

Helaas was ik te laat met aanmelden voor de volgende ronde van het Round Robin project. Dus nu ga ik me vol overgave op een ander project storten, Project Life. Ik was al eens begonnen aan Project 365, elke dag een foto en die in fotohoezen met tekst erbij verwerken. Dat bleek toch teveel van het goede en ik heb het niet afgemaakt.

Nou las ik op het blog van Jacqueline over Project Life en ik was meteen super enthousiast. Nou ben ik dat nogal snel dus ik heb het een paar dagen laten bezinken maar ik krijg het niet uit mijn hoofd dus ik ga ervoor!!!
Dat komt mede door de mooie papiertjes van simple stories waar ik er al een aantal van heb ingeslagen tijdens een rondje shoppen in de Scrapbookwinkel. Ik ben rond gaan surfen op het web en heb weer een heel aantal blogs aan mijn lijst toegevoegd die over het project gaan. Ik ga starten op 01 januari dus ik heb nog tijd genoeg voor de voorbereidingen.
Ik hou jullie op hoogte........

1 opmerking:

  1. Het boekje komt jouw kant uit, maar het is pakketpost en postkantoor was vandaag dicht :(.

    Project Life hangt in de lucht, alvast veel plezier met de voorbereiding ervan!

    BeantwoordenVerwijderen