maandag 13 juni 2011

Smash book

Op het Royal Lemon forum zag ik voor het eerst iets over een smash book. Eerst dacht ik, als op het moment iets minder fanatieke scrapper, dat kan ik natuurlijk ook zelf maken maar toen ik een filmpje op youtube zag werd ik toch wel een beetje hebberig van al die leuke spulletjes die erbij horen.

En nadat een vriendin die eigenlijk helemaal niet zo van knutselen houdt ook heel enthousiast werd zag ik ons al avondjes lekker smashen.

Nu maar wachten tot het in Nederland verkrijgbaar is.
Of misschien toch maar in Amerika bestellen....

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

2 opmerkingen:

  1. Wow lijkt me super leuk !!!!!
    Nu nog de tijd vinden :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb gelijk even gezocht en hij is te koop in nederland via scapamerika ! Maar hij zat al in mijn winkelmandje toen ik me bedacht dat je zo'n boek ook makkelijk zelf kan maken en dan helemaal in je eigen stijl. Verzenden kost ook 13,- omdat het boek zo zwaar is zeggen ze .... Ik ga wel het filmpje op mijn blog zetten want het idee is wel heel leuk ! Ik ga denk ik zoiets maken voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen