woensdag 15 juni 2011

Ditjes en datjes aan de muur

Ik kwam op internet zo'n leuke spreuk tegen die best wel op mij van toepassing is, dat ik besloten heb om hem in een lijstje te hangen. Ik heb de letters uitgestanst met de Cricut en het vlindertje met een pons. Het sliertje bij het vlindertje heb ik met zwart borduurgaren er opgenaaid.


Het komt in de hal te hangen bij de voordeur in een hele groep met ditjes en datjes aan de muur. Maar eerst moet er nog geverfd worden, roze wordt de hal net als zo ongeveer de rest van ons huis....



Dit is al zo'n groepje ditjes en datjes boven de bank en daar kan nog meer bij hoor!
Van alles vind ik leuk van die kitscherige bordjes, foto's, schilderijtjes....
En wat vindt je man ervan? Wordt me wel eens gevraagd. Och die vindt het wel best. En als we al dat roze moe zijn verven we het toch gewoon weer over!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten