zondag 12 februari 2012

Grote update....

Ik heb hard gewerkt aan Project Life en ik ben helemaal bij.
Het is zo leuk om te doen! Het is ook fijn dat ik mijn draai gevonden heb qua werkwijze.
Na wat dingen uitgeprobeerd te hebben vind ik het toch het fijnste om de foto's af te laten drukken bij Pixum. Ze hebben nog een aanbieding tot juni van 100 foto's van 10x15cm voor 11 euro.
Dus elke twee weken laat ik foto's afdrukken en dan vul ik de PL foto's aan met vakantie foto's tot ik aan de 100 zit. We hebben tijdens onze vakantie in Engeland ongeveer 750 foto's gemaakt dus ik kan nog wel even vooruit.

Week 2:


Week 3: ik moet er nog een foto bij doen van een logeerpartijtje, dus op die plek zit een plakbriefje.



Week 4: het is zo leuk om van m'n Iphone foto's collages te maken met Diptic en ze worden bij Pixum dan mooi vierkant afgedrukt. Hier mist rechtsonder ook nog een foto van een feestje die moet dus ook nog ingevoegd worden.
 Ik krijg regelmatig een postcrossing kaart en vind het leuk om die toe te voegen, deze week uit het Schwarzwald.

 Week 5: ik vind het leuk om de achterkant van de kaarten zichtbaar te laten, zodat je ook de tekst en postzegels kunt zien. Is dus wel van vorige week maar dat vind ik niet erg!

 Bij deze week heb ik voor het eerst een extra pagina toegevoegd. We hadden zo'n leuke foto's gemaakt van een winterse wandeling in het bos dat ik moeilijk kon kiezen.




Als journalingcards maak ik eigenlijk alleen gebruik van dubbelzijdig papier gewoon uit de voorraad die ik heb, het voordeel daarvan is dat ik voor de week erna alleen nog maar foto's en tekst hoef toe te voegen omdat de basiskaarten er dan al in zitten.
Wel merk ik dat ik  bewust regelmatig een foto moet maken en ik zou niet zonder mijn agenda kunnen. Braaf werk ik het regelmatig bij zodat ik weet wat er elke dag gebeurd is.


5 opmerkingen:

  1. Hoi! Ik heb je een award gegeven! Kijk maar op mijn blog; http://creanoes.blogspot.com

    Groetjes, Anoeska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk om zo een Art Journal bij te houden. Echt super zeg!

    gr Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een leuk blog, ben meteen volger geworden. Zelf ben ik ook al het een en ander aan het verzameln om ooit eens te beginnen met een Project Life. Ziet er erg leuk uit!!
    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuk blog, en ben meteen volger geworden!! Zelf ben ik van allerlei dingen aan het verzamelen om ook eens te beginnen aan een Project Life, maar heb nu nog te veel andere projecten.
    Gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat superleuk gemaakt en ik vind je blog ook erg leuk voor inspiratie. Ik ben volger geworden :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen