zaterdag 27 augustus 2011

Fotoshoot

Vandaag hebben we met ons gezin een fotoshoot gehad bij Corinne Delis.
Zij is een erg getalenteerde fotografe en ik ben helemaal weg van haar stijl.
Na lang zwijmelen bij de prachtige foto's op haar blog hebben we ook een shoot geboekt.

Het was geweldig. Na een hartelijke ontvangst met een kop thee en koffie zijn we naar de locatie gereden.
Dat vind ik dus het leukste aan haar foto's het is altijd op locatie ipv een studio. Bij een oude boerenschuur met roestige deuren zijn hele gave foto's gemaakt. Inclusief tutu's (voor de kinderen!) kroontjes, bloemenbandjes voor in het haar, een oud smeedijzeren bedbankje, oude koffers.....

Als het goed is krijg ik volgende week al de foto's waaruit we kunnen kiezen gemaild. Ik ben bang dat dat moeilijk wordt....

En het Round Robin feestje is begonnen! Mijn boekje is gearriveerd op de 1e plaats van bestemming en ik heb het eerste boekje ontvangen. Ik vind het zo leuk!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten