zondag 17 juli 2011

Autostoel organizer en kookinspiratie

Binnenkort gaan we twee weken op vakantie naar Engeland. In mijn hoofd ben ik al met de voorbereidingen bezig. Wat hebben we allemaal nodig voor onderweg. Hoe houden we de kinderen bezig.
Toen bedacht ik me dat ik wel eens autostoel organizers (zo worden ze genoemd kwam ik via google achter) kon gaan maken. En dit is het resultaat van de eerste:

En dit met inhoud:



Deze week lag er ook weer genoeg kookinspiratie in de winkel. Ik koop elke maand Delicious. Zo'n leuk tijdschrift vind ik dat! En mijn oog viel op het tijdschrift van Jamie Oliver. Ik had 'm al eens in het Engels gekocht maar nu is hij er dus ook in het Nederlands. En ik werd helemaal vrolijk van de aanbieding die er in stond. Een jaarabonnement voor 29.95 + het allernieuwste kookboek van Jamie twv 29.95 er gratis bij.


Sinds een paar weken zitten wij steevast om 18.30 uur voor de tv om naar Masterchef Junior te kijken.
Geweldig hoe die kinderen kunnen koken.
Toen ik in een van de afleveringen dit toetje voorbij zag komen heb ik het recept meteen opgezocht en hebben we er lekker van gesmuld!.

 Yoghurt pannacotta met frambozen jelly en tuille met gehakte pistachenootjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten